Přejít k obsahu
Nápověda

Jak se přihlásit

Pro přihlášení do internetového bankovnictví je nezbytné zadat své identifikační číslo a PIN kód. Následně přihlášení dokončíte prostřednictvím SMS klíče nebo skrze aplikaci ČSOB Smart klíč.

První přihlášení

Pro první přihlášení do internetového bankovnictví použijte identifikační číslo a jednorázový PIN, který jste od nás obdrželi v SMS. (Při přihlášení také podle svého nastavení použijete SMS klíč nebo Smart klíč.) Poté, co se těmito údaji přihlásíte, vás aplikace vyzve, abyste si nastavili nový PIN, který pak již budete používat pro každé další přihlášení. Tento nový PIN musí mít pět číslic a nesmí jít o stejné číslo jako je váš původní jednorázový PIN. Žádná číslice se nesmí opakovat dvakrát po sobě a nesmí být celkem použita více než dvakrát.

Jednorázový PIN platí 30 dní od doby, kdy vám jej zašleme. Pokud vám jeho platnost vypršela, požádejte v některé z našich poboček o vydání nového. Nový PIN, který si nastavíte při prvním přihlášení nemá platnost omezenou.

Jednorázovým PINem není možné se přihlásit do Smartbankingu nebo do Telefonního bankovnictví. Pokud chcete tyto služby využívat, přihlaste se nejdříve do Internetového bankovnictví a nastavte si trvalý PIN.

Přihlášení pomocí SMS klíče

Při přihlášení vám na mobil zašleme jednorázový SMS klíč, jehož platnost trvá 10 minut a je nezbytné jej přepsat do příslušného pole. Pak už jen stačí stisknout tlačítko „Potvrdit“ a jste přihlášeni.

Neproběhlo přihlášení pomocí SMS klíče úspěšně?

Pokud při přihlášení například omylem zadáte chybně identifikační číslo nebo PIN, zobrazíme vám upozornění
a požádáme vás o opětovné přihlášení (nezapomeňte, že po třetím chybném zadání PINu raději z důvodu bezpečnosti službu zablokujeme).

V případě zadání chybného SMS klíče bude nezbytné se přihlásit znovu. Po pátém chybném vložení SMS klíče službu pro přihlášení rovněž z důvodu bezpečnosti zablokujeme.

Pokud došlo k zablokování služby z výše uvedených důvodů, s odblokováním vám rádi pomůžeme v kterékoli pobočce.

Přihlášení pomocí aplikace ČSOB Smart klíč

Pro přihlášení do internetového bankovnictví prostřednictvím aplikace ČSOB Smart klíč zadejte na přihlašovací stránce v prohlížeči identifikační číslo a PIN a následně stiskněte tlačítko „Přihlásit“.

Aplikace vás automaticky požádá o potvrzení tohoto přihlášení na displeji chytrého telefonu či tabletu. Stačí potvrdit a jste přihlášeni (připomeneme jen, že na potvrzení máte 10 minut – po uplynutí této doby bude přihlášení nutné opakovat).

Neúspěšné přihlášení přes ČSOB Smart klíč

Přihlášení do internetového bankovnictví prostřednictvím aplikace se nemusí podařit především ze tří důvodů, kterými jsou chybné zadání identifikačního čísla, chybné zadání PINu nebo vložení chybného QR kódu.

Chybně zadané uživatelské jméno

Zadáte-li chybně identifikační číslo, je nezbytné jej zadat znovu. Nezapomeňte prosím, že po třetím chybném zadání se zablokují všechny vaše služby elektronického bankovnictví.

Chybně vložený PIN kód

Zadáte-li v aplikaci chybně PIN, je nezbytné jej zadat znovu. Po pátém chybném zadání PINu se aplikace zablokuje.

Nesprávně vyfocený QR kód

Zadáte-li chybně QR kód, je nezbytné požádat o nový kód. Po pátém chybném zadání kódu dojde k zablokování aplikace.

Co dělat v případě, že se aplikace zablokuje

V případě zablokování aplikace stačí navštívit kteroukoli pobočku ČSOB, kde vám s odblokováním rádi pomůžeme
a obnovíme vše do původního stavu.