Přejít k obsahu
Nápověda

Svolení k SIPO

Svolení k SIPO umožňuje využívat inkasní službu České pošty.

Popis jednotlivých polí


Účinnost svolení k SIPO

Aby nové SIPO platilo již od následujícího inkasního měsíce, je nezbytné ho zadat minimálně jeden pracovní den před 25. dnem v měsíci, a to do 20. hodiny. Pokud je například 25. dnem neděle, je nezbytné SIPO zadat nejpozději 22. den do 20.00. To samé platí, je-li 25. dnem pondělí.

Provedení SIPO

Platby SIPO budou uhrazeny z vašeho účtu vždy jeden pracovní den před 15. kalendářním dnem v měsíci (nejedná-li se o pracovní den, pak dva pracovní dny před tímto datem).

V případě nedostatku financí na vašem účtu zkusíme platby SIPO provést v náhradním termínu – jeden pracovní den před 23. kalendářním dnem v měsíci (nejedná-li se o pracovní den, pak dva pracovní dny před tímto datem). Nebude-li ani v tomto případě na vašem účtu dostatek financí, nebudou platby SIPO provedeny.

Z účtu

Zvolte účet, ze kterého chcete platbu uskutečnit. Jsou zde všechny účty, které máte připojené do elektronického bankovnictví.

Limit

Zadejte maximální částku na jednu SIPO platbu, kterou k jednomu spojovacímu číslu očekáváte. Je nezbytné, aby limit byl minimálně 1 Kč a maximálně 99 999 Kč.

Spojovací číslo

Vyplňte identifikační údaj vašeho SIPO přidělený Českou poštou.

Název

Zvolte si název příkazu pro lepší odlišení jednotlivých příkazů.

Potvrzení odeslání platby (tzv. autorizace)

Odeslání platby je nezbytné potvrdit dle vámi zvolené metody. Standardně jsou platby potvrzovány pomocí jednorázového SMS klíče.

Odeslání platby

Po úspěšné autorizaci se na obrazovce zobrazí potvrzení, že jsme váš požadavek pro odeslání platby přijali. Potvrzení si můžete také uložit do počítače volbou „Uložit jako“ nebo vytisknout pomocí volby „Tisk“.

Potvrzení o zpracování vašeho požadavku k odchozí platbě vám také můžeme zaslat prostřednictvím SMS nebo
e-mailu.